niedziela, 13 września 2015

Co jest motywacją w życiu?

     Przerwa w blogowaniu była dosyć spora, ale z powodów nie do przeskoczenia. Musiałam urządzić sobie wreszcie mini-wakacje i odetchnąć od kilku spraw.

   W dzisiejszym świecie ciągle wymaga się od nas głowy pełnej pomysłów, sił i motywacji do działania, a przede wszystkim wytrwałości. Jednak nikt nie pyta nas, jakim sposobem, jakim cudem (!) mamy być w stałej gotowości do wszystkiego. Baterie kiedyś się wyczerpują i trzeba je podładować. Internet jest pełen pomysłów dotyczących każdej sfery naszego życia. Nic tylko się inspirować i działać. Najgorsze jest jednak to, że na inspirowaniu się (czyt. siedzeniu przed komputerem) się kończy. Drugi etap, czyli realizacja  często stale się "wczytuje". W związku z tym, zastanawiałam się ostatnio jak znaleźć motywację do działania i siłę, by rozróżnić od siebie dni. Niech tylko nie padnie pytanie: jaki dziś mamy dzień? Człowieku! Widocznie nie skupiasz się na każdym z nich zbyt mocno, skoro zapominasz, który jest, który. Widocznie zlały się w "tydzień pracy" i "weekend". Nie lepiej pamiętać, że dany dzień upłynął pod znakiem cudownej książki, wyjątkowego spotkania, czy niebywałej niespodzianki? I zaczynam zabawę w trenera osobistego i mentora. ;)

   Zatem co nas motywuje i inspiruje w życiu? Dla jednym będzie to właśnie zbiór fotografii na stronie internetowej. Dla drugiej osoby, trzeciej i czwartej widok za oknem, dziecko, dobry wygląd, pasja, miłość, zdrowie, uśmiech. W ostatnich dniach miałam okazję spotkać się z wieloma wyjątkowymi i bliskimi mi osobami. Po rozmowach z nimi, po byciu przez chwilę cząstką ich codzienności i życia doszłam do wniosku, że nie ma lepszej, wartościowszej i wspanialszej motywacji niż drugi człowiek.  Motywacji do wszystkiego! Każdy z nas jest inny, każdy ma inne plany, inne pomysły na siebie i swoje życie. Przeplatanie się w kontaktach i rozmowach kontrastowych, czy podobnych cech naszych osobowości pozwala nam wpadać na nowe pomysły, czy weryfikować dotychczas podjęte decyzje i wykonane kroki. Drugi człowiek jest dopełnieniem nas samych. Nie musi to być osoba, którą kochamy, czy się z nią przyjaznymi, znamy. Często motywację do życia, czy pomysły na siebie potrafią nam podsunąć obcy ludzi, nawet ci, mijani obojętnie na ulicy. Warto wierzyć w ludzi.


Tylko zdjęcia oznaczone adresem mojego bloga są mojego autorstwa
 i tylko do nich mam prawa autorskie. Pozostałe nie są moją własnością.









Widok z Ruczaju na Kraków <3

Tatuaże ozdobne


Zestaw ozdób do paznokci - Essen - Primark


     Tym jakże wzniosłym postem (na pewno, na pewno) chciałam zmotywować samą siebie do wrócenia tutaj. Mam nadzieję, że jest choć jedna osoba, która z tego faktu się ucieszy.

16 komentarzy:

  1. Ja jestem osobą, która nigdy nie pamięta, który jest dzień. Nie uważam jednak żeby było w tym coś złego, bo pokazuję, że nie liczy się cyferka w kalendarzu, ale ludzie, czynności, zdarzenia. Warto czasami odpuścić sobie sprawdzanie, ktory dzisiaj mamy, jaki dzień tygodnia itd.. Czasami warto jest się dać ponieść chwili. W wakacje np. czesto jest tak, że nie kojarzę czy jest wtorek, środa czy może juz czwartek. I to jest świetna sprawa, naprawdę. Pokazuje bowiem, że ważniejsze jest to, co danego dnia się dzieje, a nie to, że jest np. piątek. Teraz chodząc do pracy cały czas musiałam sobie uświadamiać, że w czwartek mam na tą, w piątek na inną, a w niedzielę to w ogóle na noc i jakoś nie przyprawiało mnie to o szczęście ;D
    Też uważam, że najlepszą i najbardziej wartościową motywacją jest drugi człowiek. Gdyby nie on to tak naprawdę nic, kompletnie nic, nie moglibyśmy zrobić.

    _____________________
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że wakacje były (są?) udane:) Zapraszam do siebie na blog specyficznie inny. :)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie, czasem taka przerwa sie przydaje ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, każdego motywuje coś innego :)
    Świetne zdjęcia, pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za bardzo miły komentarz u nas na blogu :) cieszę się, że zostaniesz z nami na dłużej. Ja Twój blog obserwuję już od dłuższego czasu i nie żałuję! Świetnie piszesz i masz przepiękną grafikę. Życzę dużo motywacji w życiu i chęci do działania ;) I każdy z nas potrzebuje motywacji bo musimy czuć, że to co robimy ma sens ;)

    http://anvicta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli pisanie daje Ci radość i przychodzi Ci z lekkością to musisz to robić :) a pomysły same będą przychodzić :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerwy są czasami po prostu potrzebne :) Uwielbiam te tatuaże ozdobne ^^
    Powodzenia w pisaniu! c;
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zastanawiam się nad tym co mnie najbardziej motywuje..
    Co do zdjęć najlepsze są te Twojego wykonania :) ii skąd tatuaże?
    Czekam na więcej !
    Poza tym bardzo dziękuje za komentarz zostawiony na moim blogu :*

    Zapraszam na nowego posta:) Mój blog - klik!❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokaah w Krakowie. ;)) Dziękuję za miły komentarz. ;) Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  9. Ile razy mi zdarzało się zapomnieć jaki dziś dzień :D może to dlatego,
    że jestem trochę zaplątana ;) ogólnie mnie najbardziej motywują zdjęcia,
    zwłaszcza te z weheatrtit i tumblerów :) naprawdę świetne inspiracje
    i cudne pazurki ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super motywujące obrazki! Ten z podpisem vodka jest mistrzowski! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To w jaki sposób motywuje się każdy z nas jest po prostu sprawą indywidualną i tak na prawdę każda czynność jest dobra jeśli przynosi zamierzone skutki :)

    Tak poza tym, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś zajrzała do mnie i ewentualnie zostawiła coś po sobie KLIK (:
    Pozderki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z Tobą, najlepszą motywacją jest druga osoba, bo kto inny każe nam ruszyć się z przed komputera? :D
    Mogę Cię prosić o kliknięcie w serduszko na końcu posta? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia ;)
    Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moją największą motywacją jestem ja sama .. moje nastawienie motywuje mnie zawsze do dalszych działań. Może to zabrzmieć trochę egoistycznie, to fakt. Wydaje mi się, że ludzie mają problem z motywacją przez negatywne nastawienie, zbędne nastawienie.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie motywujące jest otaczające mnie życie... to świetna motywacja :D
    ______________________________________________
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń