wtorek, 1 września 2015

Goodbye August!

    Zacznę od podziękowania Wam za tak liczne odwiedziny mojego raczkującego bloga. Pomysł założenia go towarzyszył mi od naprawdę kilku lat, ale zawsze było nie po drodze. Utworzyłam go i minęło znów kilka dni zanim pojawił się pierwszy wpis. Dozowałam słowa, by nie być wylewną, by nie ubarwić wszystkiego aż nadto. Pisanie sprawia mi przyjemność, a czytanie komentarzy wywołuje uśmiech na twarzy. 

  ▒ Dziękuję za każde z tysiąca wejść i każdy z ponad setki komentarzy! 


    Nie spodziewałam się, że "EllipsisOfLife" będzie dla kogoś takim wielokropkiem, jak dla mnie. Miło jest czytać pozytywne słowa, skupione na tym i odnoszącego się do tego, co tutaj przeczytały, czy zobaczyły. Tak samo jest z pochlebnymi i motywującymi ocenami tego, co nie było twardo postawionymi "krokiem", a jedynie odskocznią. Chyba spełnia się zadanie bloga, które sobie wymarzyłam. Chcę pokazać, że życie to nie tylko ganianie z pracy do domu, ze szkoły do odrabiania lekcji, zmywanie, sprzątanie i rozwiązywanie problemów, a także coś więcej. Co rozumiem przez to więcej? To właśnie ten "WielokropekŻycia", którym nazwałam mojego bloga. Życie ubarwiamy sobie drobiazgami takimi, jak przedmioty (kobieta wie!), małe inspirujące, chwile i momenty. Chcę zatem pokazywać moje pomysły sprawdzone lub te, które mam w planach przetestować. Pomysły na urozmaicenie swojej często zaganianej i niedocenionej codzienności! Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej , a Wasza pozytywna energia stale będzie motywowała mnie do umieszczania tutaj częstych śladów!

      Żeby nie było tylko o mnie. Wdrażając się w funkcjonowanie blogosfery i obserwując liczne blogi tworzone przez osoby z głowami pełnymi pomysłów muszę stwierdzić, że jest to naprawdę ciekawe miejsce. Wzajemne pisanie o tym, co właśnie nas fascynuje, dziwi, czy smuci ubarwia codzienność. Jest doskonałym doświadczeniem czytanie o tym, co dotyczy osób młodszych ode mnie o dziesięć lat, jak i tych w moim wieku.  Zaczynam wyczuwać nowe uzależnienie!  (tuż obok kawy z mlekiem!).

      Temat szkoły, pierwszego września już mnie nie dotyczy, stąd słynne tutaj Back to School pojawić się nie pojawiło. W ramach pożegnania z "Waszym" latem, a dla mnie pożegnania z sierpniem przygotowałam wczoraj, dosłownie w kilka minut jasny manicure. Przy okazji zauważyłam, że niebieski to ostatnio mój ulubiony lakier, w różnych odcieniach. Pora wrócić do cieplejszych kolorów, gdy wieczory nieco chłodniejsze. To już w następnych postach! 









▲ Jak oceniacie efekt? 
Chętnie poczytam, jak tam u Was rozpoczęcie roku szkolnego? Ja niestety nie podzielę się z Wami moimi wrażeniami, bo wracam na uczelnię dopiero w październiku. ;)


16 komentarzy:

  1. gratuluje komentarzy i obserwatorow zycze dalszych sukcesow.
    piekne paznokcie !
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne paznokcie!
    blogowanie to naprawdę bardzo fajna rzecz, tak jak piszesz - uzależniająca :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny efekt!
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  4. No święte słowa. Ja przez ostatnie miesiące uczyłam się ganiałam z uczelni do domu, z domu na uczelnie, wiecznie z notatkami uczyłam się jak tylko mogłam i na końcu nic z tego nie wyszło. Tylko tyle, że czułam się wycieńczona, zmęczona i nieszczęśliwa. W tym roku akademickim, który nastąpi chcę to jakoś inaczej poprowadzić. Śliczne paznokcie ;)
    Serdecznie zapraszam ! ---> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie jak zwykle prześliczne :)
    uwielbiam czytać Twoje posty, są mega wciągające i zawsze mam uśmiech na mordce czytając je! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam moją imienniczkę. :D
    Paznokcie wyglądają przepięknie w dodatku udany post. :)


    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. Bardzo mi na tym zależy ponieważ staram się o współpracę i nie chcę zmarnować szansy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedne z ładniejszych paznokci jakie widziałam! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie :) Ja stety niestety mam nadal przyjemność uczęszczania do szkoły i od razu rzucono mnie na głęboką wodę, jaką były lekcje do 16:15 ;) Dodaję się do grona obserwatorów!
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio bardzo polubiłam niebieski na stopach ;)
    Gratuluję tylu komentarzy i życzę dużo chęci w kreowaniu postów. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga.
    I bardzo uroczy pomysł na wzorki na paznokciach!

    http://anvicta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się to zdobienie i dobór kolorów <3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne paznokcie! :)
    Gratuluję takich sukcesów na blogu i życzę kolejnych!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że tak 'wciągnęła' Cię blogosfera :D piękne paznokcie!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne paznokcie *.*
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie piszesz! bardzo przyjemnie sie czyta! Paznokcie wyszly boskie. ja tez chce takie :(
    + bardzo mi sie podobaja te dwie twoje fotki na gorze :D
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne, sama bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń