poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Porcelanowy manicure metodą MoYou London


      Po trzech tygodniach niemiłosiernych upałów, wreszcie pada deszcz. Jesienią, kiedy jest codziennością zapewne narzekalibyśmy. Latem, kiedy zdążyliśmy się poopalać, spędzić czas nad wodą, urządzić sobie urlop podczas naprawdę dogodnych temperatur, słonce piecze dalej, aż uważamy, że jest go za dużo.
      Przypomnę sobie pewnie te upały zimą, kiedy będzie się ich wręcz pragnęło. 

     Zawsze chce się to, czego się nie ma i narzeka się na to, co obecnie się posiada. Może pora popatrzeć na to wszystko z innej perspektywy? Najważniejsze, że jesteśmy zdrowi, wtedy możemy działać, pracować, rozwijać się i wymyślać coraz to nowsze pomysły na codzienność i na siebie! 

     Przy okazji kolejnego posta, chciałam wspomnieć o przekroczonej setce odwiedzin bloga! To dopiero pierwsze kroki, a liczby rosną! ;) Niezmiernie mnie to cieszy. Każdy pozostawiony przez Was tutaj ślad jest dla mnie ważny.
 

        Dzisiaj prezentuję dosyć dawno wykonany manicure, do którego często wracam i który wielokrotnie powtarzałam. Nazwałam go porcelanowym, bo nie wiem, jak Wam, ale mnie moje paznokcie w takim ubraniu przypominają talerze, dzbanki i zastawę porcelanową, ręcznie malowaną.


        Paznokcie pomalowałam oczywiście odżywką na gołą płytkę, a następnie lakierem z serii GOLDEN ROSE RICH COLOR nr 76. Cała seria Golden Rose z grubym pędzlem, bo to właśnie jej cecha charakterystyczna, jest niebywale praktyczna w użyciu. Wystarczy jeden, czasem dwa ruchy pędzla, a płytka jest idealnie pokryta lakierem. Co równie ważne, Golden Rose przygotowuje stale to nowe kolekcje kolorystyczne, wciąż z grubym pędzlem. Barwy zmieniają się najczęściej zgodnie z porą roku. Latem kolory są jaśniejsze i weselsze, zaś jesienią nieco stonowane i wpasowane w chłodniejszą aurę.


         Na biały lakier nałożyłam ozdoby w kolorze GOLDEN ROSE RICH COLOR nr 16 metodą stemplowania firmy MoYou z Londynu. Poniżej zdjęcia sprzętu do wykonywania takich wzorków. 





        Jeśli w miarę pojawiających się postów zauważę zainteresowanie metodą stemplowania, chętnie przygotuję posta opisującego wykonanie takiego mani krok po kroku. Piszcie, czy chcecie poznać tę metodę dokładniej?


      Czy podoba Wam się taki mani, czy jednak za bardzo kojarzy się z zastawą? ;)  
A jak mijają wakacje? Czy u Was pogoda również dała nieco odetchnąć?

37 komentarzy:

  1. Paznokcie paznokcie metodą stempelkową są świetne. Sama czekam na przesyłkę z blaszkami, aby uzyskać podobny efekt. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój boze twoje paznokcie wyglądają świetnie. Mało tego że świetne wzory to wyglądają jakby były żelowe wow. Muszę wypróbować ten sposób (już od dawna zastanawiałam się nad kupnem stempelkow, ale teraz jest na 100% przekonana)bo nie mam żadnego problemu z paznokciami a nawet rosną jak szalone.

    Dopiero zaczynam więc zapraszam serdecznie :)
    http://dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie :) Co prawda nie wiem czy ja bym się na takie zdecydowała, ale przynajmniej na Twoich paznokciach wyglądają pięknie

    Zapraszam do mnie na kuchenną bitwę :)
    KONIEC Z BYCIEM MENDĄ KUCHENNĄ #1

    Niepokonana przez blender
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  4. też skojarzyło mi się od razu z porcelanową zastawa.. świetne ;D musze wpasc przetestujemy stemplwanie na hybrydzie ;)

    http://blackpink-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam eksperymentować z paznokciami, wiec post jak najbardziej dla mnie :)
    Paznokcie prezentują się świetnie :)
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt genialny! muszę sobie kupić taki sprzęcik :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. jedne z najpiękniej pomalowanych paznokci jakie moje oczęta u Ciebie widziały <3

    OdpowiedzUsuń
  8. przeeeeeeepiekny ten kolor:) i wzorek! Genialne kochana! Zapraszam na nowy post-> Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak na początek - witaj w blogosferze! Również dodaję cię do obserwacji :)
    Paznokcie bardzo mi się podobają i masz rację, można je nazwać porcelanowymi. Mam jeden lakier z GR ale czuję, że wkrótce muszę się zaopatrzyć o więcej - to na prawdę dobry lakier! :)
    Metodą stemplowania jestem oczywiście zainteresowana, efekt jest piękny :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stempelki są jedną z najwygodniejszych i najciekawszych opcji przy malowaniu paznokci ! Też je posiadam i jestem bardzo zadowolona. To samo tyczy się lakierów z GR - uwielbiam je <3

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł na manicure, jeszcze nigdy nie próbowałam, opisz krok po kroku :). Też mi się kojarzą z porcelanową, starą zastawą, ale to pozytywne skojarzenia :). Oj tak deszcz jest nam wszystkim potrzebny, niech w końcu będzie chłodniej, chociaż na chwilę.
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz u mnie :*.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt!. Lakiery z Golden Rose są taaaaakie super, ale szkoda, że nie są dostępne we wszystkich drogeriach.

    Marta | MODERN BASICS

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pazurki! Ja niestety nie mam cierpliwości do jakiegokolwiek malowania paznokci. Czasem wyjdzie, czasem nie... :)

    inna-mysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękujemy za komentarz i również chętnie zaobserwujemy bo jest tutaj naprawdę ciekawie! :) Paznokcie świetne, połączenie tych kolorów plus ten wzór dają mega efekt.

    Zapraszamy do nas ponownie:
    www.podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju ale piękne paznokcie!! *-*
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wzór na paznokciach ;) Ja bardzo lubię lakiery golden rose.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie rzadko stempelki wychodzą na paznokciach ;P Wolę naklejki wodne ;) Obserwuję i liczę na uczciwy obiecany rewanż :D
    Zapraszam także do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne paznokcie :) Ja uwielbiam lakiery Golden Rose . Właśnie mam pomalowane paznokcie lakierem z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie pomyślałam o zastawie :D Ale bardzo mi się podobają :* Wakacje mijają bardzo szybko :/ Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie to wygląda *-*
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki u mnie?
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha świetne porównanie z zastawą. Nie mi się nie kojarzy z zastawą pięknie wykonany manicure!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog <3 będę często wpadać :* ja dopiero zaczynam, zapraszam do siebie: http://olabugaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie wyglądają te paznokcie!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne paznokcie. Ostatnio mam na nie manie! :D zaraz pomaluje na take piaskowe :*
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, chyba nawet mam gdzieś w domu talerze w taki wzorek :) Ja sama mam ostatnio pewną obsesję na punkcie malowania paznokci (która u mnie objawia się co roku tylko w wakacje) i wciąż kupuję nowe lakiery ;)
    Mnie cieszy to ochłodzenie, upały były wręcz nieznośne, a temperatura lekko powyżej dwudziestu stopni odpowiada mi w stu procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie kojarzy się z zastawą, ale jest w nim coś innego, dlatego moim zdaniem wygląda super! :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też doczekałam się deszczu i wiatru. Chwała bukom.
    Te paznokcie to an pewno świetna sprawa, wyglądają ciekawie, ale moje paznokcie się do tego nie nadają. To też nie mój gust. Za bardzo kojarzą mi się z babcinymi garnkami. U mnie występuje tylko biel, czerń, ewentualnie nic.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny mani! :)

    Nowy post na moim blogu - http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne paznokcie! Jednak trochę nie mój styl.
    Podziwiam za wykonanie!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie Ci to wyszło:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://wildstrawberryand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. O jeju, ale musiałas pracy w to włożyc, ale myśle że było warto. Efekt jest przepiękny!!!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Efekt jest cudowny ! Musiałaś się sporo namęczyć, ale widać, że warto było. Ciężko jest oderwać wzrok :3
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. wow twoje paznokcie wyglądają nieziemsko! <3
    a u mnie też już chłodniej i to chyba koniec tych okropnych upałów :))
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. swietny manicure! i ten lakier habrowy!
    buziaki!
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę w końcu zamówić te blaszki bo nie wyrobię, przepiękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń