środa, 19 sierpnia 2015

Zaczep huśtawkę o chmury

     Szperanie w Internecie, szukanie pomysłów na posty, na siebie, na codzienność to ostatnio duża część mojego dnia. Postanowiłam jednak zredukować ten czas do minimum i cieszyć się jeszcze miesiącem wolnego. Pogoda nieco się zlitowała i daje odetchnąć od tropikalnych temperatur, ale znów pojawia się problem. Jaki był wcześniejszy? Za gorąco! A teraz? 



    Teraz wolę mówić to szeptem niż na głos (tak jest bezpieczniej), że zaczynam czuć w powietrzu zbliżającą się sporymi krokami jesień. Zastanawiam się, czy podobnie jak w ubiegłym roku sporo czasu zajmie mi znalezienie zajęć na coraz to dłuższe wieczory. Chwil, gdy za oknem szaro, a potem ciemno, jest za dużo. Potem można się przyzwyczaić i ciemna noc po godzinie 17 nikogo już nie dziwi i nie dołuje. A może dotyczy to tylko mnie? Jednak wystarczy o jesieni, mamy przecież jeszcze lato! 






      W związku z sentymentalnym wieczorem poszukiwanie inspirujących fotografii poszło mi zadziwiająco gładko. Chcę się nimi z Wami podzielić. Wiem, że mam oko do szczegółów i w moim mam nadzieje przyszłym fachu będzie to atutem. Są osoby, które określą to, jako pedantyzm, który przejawia się nie tylko w pracy, czy ocenie czegoś, a odbija się na codziennych czynnościach. Niech tak zostanie! Długi ciąg zdjęć wyidealizowanych stylizacji, zabójczo pięknych dziewczyn, bajkowych wręcz charakteryzacji wnętrz, czy potrawy, jak spod ręki Gordona Ramsaya to to, czego czasem potrzeba, by zastanowić się, czy aby nie stoimy w miejscu? Czy nie marnujemy swoich cennych chwil na komputer (przecież ja właśnie to robię!), seriale, filmy, czy niecnierobienie.






    Druga kwestia dotycząca perfekcyjnych zdjęć. Trzeba podejść do nich z wyjątkowo dużym dystansem i pamiętać, że często przechodzą dziesiątki filtrów i wykonywane są przez ludzi, dla których fotografia to chleb powszedni. Tak, czy inaczej są doskonałym źródłem pomysłów, inspiracji i czasem naprawdę pozytywnie na nas wpływają. Mam nadzieję, że nie sprawiają Wam zawodu i nie powodują smutku przez brak owych ciuchów, sylwetki, czy pomysłu. „Czemu nie wymyśliłam właśnie takiego zdjęcia? Przecież to proste!” Proste, czy nie, warto tworzyć własne kompozycje i zacząć działać dla siebie, dla swojej radości. Nieważne, czy efekty owej działalności będą piękne, ładne, czy po prostu „jakieś”. Póki jest ciepło, długo jasno i są wakacje – warto obejrzeć tylko kilka tych zdjęć, by się zmotywować do „życia”, założyć kłódkę na laptopa i wyjść na zewnątrz! 















     Najwspanialsze w tym wszystkim jest jednak to, 
że większość miejsc z tych zdjęć naprawdę istnieje! ;)

        A jak urozmaicić swoją codzienność prostymi, tanimi i naprawdę małymi rzeczami? O tym już w jednym z kolejnych postów. Mam nadzieje, że zostajecie ze mną! ;))

26 komentarzy:

  1. świetny post, ja jeszcze nie czuje jesieni, super inspiracje, pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja cie!! jakie te zdjęcia są śliczne i dają sporo inspiracji :)) czekam na kolejne posty, bo są naprawde super :))
    pozdrawiam+obserwuje i liczę na to samo :*

    http://julczi-julczi1.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z mężczyzną-jabłkiem jest świetne! Uwielbiam fotografię, a szczególnie przerabiać zdjęcia w oryginalny sposób, ale na to jeszcze nie wpadłam :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje zwłaszcza te sypialnie na plaży i morzu :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjecia;-)
    ja dopiero zaczynam , moze wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc;-)
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zapraszam http://zuzaneex.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne zdjęcia :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę doczekać się następnego postu, oczywiście że się z Tobą zostanę :*
    + OBSERWUJĘ, piękny design <3

    Miałabym też małą prośbę, czy mogłabyś kliknąć w linki w moim najnowszym poście?
    Byłabym bardzo wdzięczna, a wybrane blogi polecę w następnych wpisach! :)
    http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/08/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post! zdjęcia są mega inspirujące<3
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja kocham jesień, to najpiękniejsza pora roku :)
    Wspaniałe inspiracje!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  12. JA nie lubię jesieni z tego względu, że troche dołuje mnie ta szkoła :3
    +obserwuję
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już czuje jesień i jest to dla mnie najgorszy okres taki smutek
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspiracje cudne ♥
    Ja niestety też moge wyczuc już powolutku jesień

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje:)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje. Ty mówisz że teraz jest dla ciebie idealnie natomiast dla mnie jest za zimno! Jak żyć? :(

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie piszesz. Inspiracje również wybrałaś fantastyczne. Pięknie tu! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje :) Ja nie narzekałam na to jak było gorąco, bo uwielbiam takie temperatury. Teraz jest dla mnie za zimno!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  19. Inspiracje są świetne.
    A ja lubię długie wieczory:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kocham przeglądać tumblra czy inne strony i szukać inspiracji. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow... ;D juz nie moge sie doczekać kolejnego postu... ;)
    ahh ten piknik na plaży ;D super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Inspirujące zdjęcia. Cześć naprawdę istnieje, jak nawet nie wszystkie.
    Kiedyś sama bawiłam się w fotografię bo ile można kopiować zdjęcia z internetu ale poddałam się bo to jednak nie było dla mnie.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  23. lovely blog, kisses!
    Have a wonderful weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia ;)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. urocze zdjęcia, jest w nich dużo inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń