sobota, 22 sierpnia 2015

Turkusowe ombre na paznokciach


     Zastanawiałam się dłuższą chwilę, o czym pisać w następnym poście. Czy pokazać książkę, która ostatnio zajmuje mi wręcz godziny każdego dnia, czy może wrócić do stylizacji paznokci? Co wybrałam, chyba jasne. ;)

Follow my blog with Bloglovin
     Moda na ombre może nieco ostatnio zbladła, ale opanowała naprawdę wszystko. Zaczęło się od włosów, objęło zwiewne, lekkie sukienki i przedłużane spódnice, jak również nie ominęło paznokci. Chciałam Wam pokazać pierwszą propozycję ombre, wykonywaną w bardzo prosty, domowy sposób.




     Naprawdę skradło moje serce i uwielbiam wracać do ombre zestawiające go biel i błękit, ewentualnie turkus. Jest to kompozycja pozioma. Zazwyczaj decyduję się na nią, gdy mam ochotę na lekkie ubrania, delikatny look, a taki mani pozwala dodać delikatności również paznokciom. Oczywiście, ktoś by powiedział, że skoro chcę uzyskać minimalistyczny wygląd powinnam nałożyć pudrowy róż lub zarumienioną brzoskwinię. Odpowiem, że dobranie prostych kolorów i zestawienie ich w ombree pozwoli przełamać nad wyraz powszechną prostotę. 


      Paznokcie pokrywam ciągle pojawiającym się, moim ulubionym, biały lakierem z GOLDEN ROSE RICH COLOR nr 76. Gdy lakier jest idealnie suchy, przy użyciu gąbeczek nakładam rozproszoną warstwę niebieskiego lakieru tym razem z MISS SPORTY nr 544 lub MISS SPORTY nr 150.



Jakie gąbeczki? Skąd?
      Gąbeczki można kupić, ale z doświadczenia polecam wykorzystanie tych, które posiadamy w domu. Pocięłam na maleńkie sześciany nową gąbkę do zmywania naczyń. Można użyć innej, jednak trzeba zwrócić uwagę na to, by „oczka” gąbki były bardzo drobne.


Jak nakładać lakier?
   Polecam nalanie niewielkiej ilości lakieru na twardą kartkę papieru i maczanie gąbeczki w lakierze, następnie nanoszenie go w ten sposób na paznokcie. Oczka gąbki stworzą pożądane ombre. Jak daleko ma ono zachodzić na lakier, którym wcześniej pokryłyśmy paznokcie, to już indywidualna sprawa. Tak samo, jak dobór kolorów. Można naprawdę fantazjować z barwami. Gdy warstwa ombre wyschnie, płytka będzie oczywiście nieco nierówna. W celu zniwelowania nierówności należy nałożyć utwardzacz, nabłyszczasz, czy po prostu lakier bezbarwny i odczekać, jak i ta warstwa wyschnie. Gotowe! ;)




       Poniżej kilka zdjęć również w ramach inspiracji. Planuję co jakiś czas umieszczać post z potężną dawką owych, inspirujących zdjęć, ale te poniżej musiałam umieścić już teraz. Po prostu nie mogłam się powstrzymać ;)






     Jak oceniacie tego typu manicure? 
     Czy ombre nadal jest na czasie, czy lepiej z niego zrezygnować? 
     Miłego weekendu!



27 komentarzy:

  1. Myślę, że ombre dalej jest w modzie tyle że lekko przygasło ;P Kochany kotek ^.^ swoją drogą ślicznie zrobiłaś te paznokcie ;)
    Serdecznie zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne ombre! kolory lakierów są prześliczne :)
    czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy z cudami na paznokciach oraz zdjęciami-inspiracjami, w które chciałoby się wejść <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wygląda :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Piękne wyszło Ci te ombre!!! <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zapoznałabym się z książką, która pochłania tak dużo Twojego czasu! Połączenie bieli i błękitu to świetny pomysł, bardzo podoba mi się efekt. Paznokcie cudowne! Obserwuję :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie zastanawiałam się jak zrobić sobie paznokcie i Twój post bardzo mi pomógł ;) Połączenie kolorów idealne ❤

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za miły komentarz! Ombree zawsze będzie na modzie, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za miły komentarz! Ombree zawsze będzie na modzie, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale slodki kociak.
    Swietne paznokcie, musze kupić biały lakier, bo te gąbeczki do robienia ombree kiedyś kupiłam:)
    dziękuje za poklikanie, pozdrawiam i obserwuje
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Często robię paznokcie tym sposobem, jest niezawodny, paznokcie zawsze mi się udają i wyglądają świetnie! Bardzo podoba mi się u ciebie połączenie białego z niebieskim na paznokciach, kojarzy mi się z morzem i wakacjami! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. *Bardzo ładny
    *Ja bardzo lubię ombre, dlatego należy isć za własnym stylem!
    Świetne inspiracje, a co do paznokci to od razu wiedziałam, że główną rolę gra gąbka B| :D
    Pozdrawiam!
    wyzywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pomysł, ombre są zawsze na czasie :D. Chyba wypróbuję, ale znając mój brak precyzji to mi nie wyjdzie xD.
    U mnie nowy wpis zapraszam :)) mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz ^^
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzę bloga o Natalii Oreiro, miło by mi było gdybyś wpadła :)
    Może wspólna obserwacja?

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie cudowne *.* jeszcze takich nie widziałam ;) spodobał mi się ten wisiorek bardzo z inspiracji ;D

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne paznokcie, właśnie mnie natchnęłaś do zrobienia czegoś podobnego :)
    obserwuję i zapraszam do siebie z nadzieją, że zrobisz to samo :D

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pazurki :) Również jestem posiadaczką miętowego lakieru z Rossmana :)
    http://chocolifegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana dawaj więcej postów! :) Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne paznokcie ;)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo ładne paznokcie!
    Obserwuję, zajrzyj, może zrobisz to samo. :)
    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bardzo lubię ombre i robię je hybrydami. Polecam wylanie kropli lakieru na pazłotko lub folię- w tedy tam szybko nie wsiąknie jak w kartkę ;)

    Zaprasza do nas. Jeśli blog Ci się spodoba to zostaw cząstkę siebie ;) np w postaci komentarza. Myślę, że warto zostać u Ciebie dłużej ;)
    Obserwuje^^

    http://anvicta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Ci wyszło! :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydatny post :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako kotek <3 zapraszam do mnie http://panterkaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń